Saturday

18SX/PL : Nak Besarkan Boops dan Mantopkan Butt ?

Hahahaha. . aku terkesima jap dgn title yang aku tulis kat atas.
Malu,segan, nak sorok muka semua ada.
Tapi aku rasa benda ni useful utk para Hawa
( demi untuk kasih sayang somi-somi atau bakal somi :p )

Ni based on my real newly experience.
Aku baru 2 minggu ambik ni dan aku terpaksa tukar saiz bra, SIYES.
Tapi menurut sifu yang bagi ubat ni kat aku (Kak Su yang dok Kuala Ketil, Kedah - figure 38C-26-38 & bumper cantik mcm JLo)  kata  results may varies.
Why shouldn't i give it a try.
Bukan mahal pon, RM5 - RM10. Tgk tempat yang dijual.

Simptoms after taking it everyday until 1 week, then slow down to alternate days:
Boops rasa sakit macam baru nak tumbuh masa baligh . .ngeh ngeh *tutup muka*
Muscles kat butt rasa a bit pejal *tergolek atas lantai-malu*

Tak nak tulih lagi laa...maluuuu....layan gambar ubat ni ...aawwwwwww

No comments:

Post a Comment